Moduł Handlowo-Magazynowy

Szukasz konkretnej informacji o module?

Na stronie możesz też sprawdzić

A może masz pomysł na nowe rozwiązanie w systemie?

Usprawnij pracę Twoją i innych użytkowników!

Co nowego?

Wersja 18.2.377

Moduł Handlowo-Magazynowy

  • Rozbudowano funkcjonalność Planowanie zakupów zakresie Kartotek do zakupu.

    W oknie Kartoteki do zakupu dodano opcję Generuj zapytania ofertowe.

    Po wyborze zakresu kartotek oraz dostawcy, system wyświetli okno Generowanie zapytania ofertowego do dostawcy zawierajace parametry generowanego dokumentu.

 

  • Rozszerzono funkcjonalność Zapytania ofertowe do dostawców, dostępną w menu Zakup. W menu kontekstowym okna Dodatkowe dodano opcje Eksport / Aktualizacja oferty.
    • Eksport oferty do pliku CSV (Alt+E) – umożliwia wyeksportowanie oferty w pliku CSV.
    • Aktualizacja oferty z pliku CSV – umożliwia zaimportowanie cen z pliku CSV do pozycji zapytania ofertowego. Opcja ta służy wyłącznie do aktualizacji cen na istniejących pozycjach, nie ma możliwości zaimportowania pozycji do dokumentu.

 

  • Rozbudowano opcje ustawień drukarek fiskalnych. Dla protokołów POSNET (nowy protokół) oraz Novitus XML umożliwiono drukowanie rozliczeń opakowań kaucjonowanych w części niefiskalnej paragonu.
    W tym celu w menu Słowniki → Słowniki systemowe → Drukarki fiskalne → Dodaj/Popraw → zakładka 2 Dodatkowe należy zaznaczyć parametr Drukuj rozliczenie opakowań. Wówczas, po wydruku paragonu, w części niefiskalnej, zostanie wydrukowane rozliczenie opakowań.Po wydruku rozliczenia opakowań w części niefiskalnej paragonu pole Drukować, znajdujące się w oknie dokumentów sprzedaży, zostanie odznaczone i dokument będzie traktowany jak wydrukowany na standardowej drukarce. Ponadto wpis o wydruku dokumentu na drukarce fiskalnej zostanie dodany do rejestru operacji danego dokumentu.

 

  • Usprawniono wysyłkę dokumentów do Krajowego Systemu e-Faktur.
    • Od teraz do pliku XML przekazywana jest opcjonalna informacja o powodzie korekty. Wartość pobierana jest z sekcji Powód korekty w oknie Potwierdzenie dokumentu, które uruchamiane jest przy zamykaniu okna edycyjnego korekty.
    • Dodano możliwość zmiany statusu KSeF z Wysłano, oczekuje na Zatwierdzono w trybie awaryjnym. Opcja jest dostępna pod przyciskiem Odszukaj wysłany dokument znajdującej się w oknie Sprzedaż → Dokumenty sprzedaży → prawy przycisk myszy → Krajowy System e-Faktur (KSeF) → Kreator wysyłki KSeF.
      Możliwość zmiany statusu jest dostępna wyłącznie w przypadku, gdy:

      • System nie znajdzie wysłanego dokumentu na platformie KSeF
      • Od wysłania dokumentu do KSeF minęło przynajmniej 10 min
      • Zalogowano się użytkownikiem posiadającym prawa Administratora

 

  • Usprawniono opcję Usuń (F8) w oknie Dokumenty sprzedaży. Zmiany dotyczą dokumentów sprzedaży, które nie posiadają pozycji. Dodany został mechanizm kasowania dokumentacji załączonej do usuwanego dokumentu, który działa w tle podczas wykonywania operacji.

 

  • Usprawniono opcję realizacji zamówień do dostawców na dokumentach zakupu, dostępną w menu Zakup Dokumenty zakupu Dodaj/Popraw menu pod prawym przyciskiem myszy Podstawowe Realizuj zamówienie. Od teraz w oknie wyboru dokumentów do realizacji możliwe jest dodanie na widok kolumn Na podstawie – opis oraz Na podstawie – data.
    Analogicznie, kolumny te można wybrać podczas realizacji zamówienia z poziomu dokumentów magazynowych PZ.

FAQ

Krajowy System e-Faktur (KSeF)

Dokumenty sprzedaży, zaliczki

Dokumenty zakupu

Oferty od odbiorców i zamówienia od odbiorców

Magazyn i dokumenty magazynowe

Inwentaryzacja

Zestawienia

Spis kartotek magazynowych

Obsługa opakowań

Wymiana danych

INTRASTAT

Komunikaty

Wspólne

Zgłoszone Pomysły

Sort topics by date

Zgłoś pomysł!

Zaloguj się, żeby zgłosić pomysł.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.