Administrator
Szukasz konkretnej informacji o module?
Na stronie możesz też sprawdzić
A może masz pomysł na nowe rozwiązanie w systemie?
Usprawnij pracę Twoją i innych użytkowników!
Co nowego?
Wersja 7.0.347
20 stycznia 2019
Moduł Administratora
- Dodano nowe opcje w module Administratora, dotyczące grupowej archiwizacji oraz grupowej reorganizacji baz danych. Opcje „Wykonać archiwizację bazy dodatkowych dokumentów” oraz „Wykonać testowanie archiwum baz dodatkowych dokumentów”, dostępne są w menu Administracja -> Grupowe operacje na bazach danych.
Zaznaczenie opcji daje możliwość zarchiwizowania oraz sprawdzenia baz dodatkowych dokumentów podczas archiwizacji i reorganizacji baz. Na tym samym oknie, w bocznym panelu prezentującym spis firm, dodano kolumnę informującą o dostępności bazy dodatkowych dokumentów.
Zgłoszone Pomysły
Sort topics by votes
-
Liczba komentarzy
4Liczba głosów
10Liczba komentarzy
2Liczba głosów
2
Zgłoś pomysł!
Zaloguj się, żeby zgłosić pomysł.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.