Aleksander_Poselek

Użytkownik systemu

Rozpoczęte tematy: 1 Odpowiedzi: 13



Odpowiedzi


  • Aleksander_Poselek
    Użytkownik systemu
    1
    16-10-2021, 21:24
    Napisane przez: Aleksander_Poselek

    Popieramy. Może warto zaadaptować pomysł z modułu HM, gdzie mamy wysuwane po prawej okno dla otwartych dokumentów, gdzie mamy między innymi dokumentację. Potrzebna by była tylko opcja która by pozwoliła taki załącznik otworzyć z opcją “zawsze na górze”.


    Aleksander_Poselek
    Użytkownik systemu
    1
    09-10-2021, 18:29
    Napisane przez: Aleksander_Poselek

    To dosyć unikatowa funkcja. Proponuję zgłosić się do firmy która Państwa obsługuje, z pewnością będzie mogła taką funkcję dopisać.


    Aleksander_Poselek
    Użytkownik systemu
    1
    03-07-2021, 08:10
    Napisane przez: Aleksander_Poselek

    A może wystarczy dodać indeks “Pozycja do oferty” i zmieniać jego opis na ofertach?

    W odpowiedzi na:
    Oferty dla odbiorców

    Aleksander_Poselek
    Użytkownik systemu
    1
    16-05-2021, 03:25
    Napisane przez: Aleksander_Poselek

    A nie można przyjąć dokumentami PZ pozycji na właściwe magazyny, a do tego wystawić jedną fakturę zakupu? Fizycznie chyba żaden kontrahent nie wystawia dwóch dokumentów o tym samym numerze.


    Aleksander_Poselek
    Użytkownik systemu
    1
    22-04-2021, 08:05
    Napisane przez: Aleksander_Poselek

    Wszystko się zgadza. Proponuję więc rozszerzony opis oczekiwanych funkcji podpiąć jako załącznik.

    W odpowiedzi na:
    ALERTY

    Aleksander_Poselek
    Użytkownik systemu
    1
    22-04-2021, 07:05
    Napisane przez: Aleksander_Poselek

    Proponuję przygotować opis jak by Państwo widzieli funkcje jakie powinny Alerty realizować i przekazać firmie która Państwa obsługuje (być może jest to producent). Firma Streamsoft wiele postulatów które wpisują się w plany rozwoju systemu realizuje. Funkcja Alertów jest funkcją relatywnie nową, więc jest szansa na jej rozbudowę.

    W odpowiedzi na:
    ALERTY

    Aleksander_Poselek
    Użytkownik systemu
    1
    21-04-2021, 03:58
    Napisane przez: Aleksander_Poselek

    Panie Karolu, przyjmijmy że każda firma będąca użytkownikiem systemu wymyśli sobie tylko dodatkowe 3 alerty. Wychodzi nam ponad 20 tyś alertów do przygotowania. 1. Jakie by trzeba przeznaczyć na realizację tych postulatów zasoby producenta? 2. Jaki byłby tego koszt? 3. Co z rozwojem pozostałej części systemu? A sam Pan zgłosił 6 postulatów. Po to są w systemie odpowiednie narzędzia, aby zaspokoić niestandardowe potrzeby użytkowników. A że trzeba za to zapłacić. Państwa firma też wytwarza coś co zaspakaja czyjeś potrzeby i pewnie nie robi tego za darmo.

    W odpowiedzi na:
    ALERTY

    Aleksander_Poselek
    Użytkownik systemu
    1
    02-04-2021, 16:18
    Napisane przez: Aleksander_Poselek

    Co innego dodawanie pozycji do dokumentu wg. indeksu obcego (jest taka możliwość), a co innego wyświetlanie indeksu kontrahenta w kolumnie. A co jak mamy do danego indeksu własnego przyporządkowanych 20 indeksów naszych dostawców? Który ma wyświetlić? No chyba że mówimy o różnych rzeczach.

    W odpowiedzi na:
    Indeks kontrahenta

    Aleksander_Poselek
    Użytkownik systemu
    1
    31-03-2021, 09:24
    Napisane przez: Aleksander_Poselek

    Popieramy, to nie jest jedyne zgłoszenie postulujące zwiększenie ilości priorytetów.


    Aleksander_Poselek
    Użytkownik systemu
    1
    31-03-2021, 09:22
    Napisane przez: Aleksander_Poselek

    A indeks jakiego kontrahenta miałby się w tej kolumnie wyświetlać?

    W odpowiedzi na:
    Indeks kontrahenta

    Aleksander_Poselek
    Użytkownik systemu
    1
    15-03-2020, 16:12
    Napisane przez: Aleksander_Poselek

    W firmach produkcyjnych zamówienia ramowe występują stosunkowo często. Brakuje takiego rozwiązania.

    W odpowiedzi na:
    Zamówienia RAMOWE

    Aleksander_Poselek
    Użytkownik systemu
    1
    14-11-2019, 05:49
    Napisane przez: Aleksander_Poselek

    Obawiam się, że tworzenie “protez” zastępujących sztandarowy moduł producenta oprogramowania, nie jest w interesie jakiegokolwiek producenta jakiegokolwiek systemu. Nie wchodząc w szczegóły, rozwiązaniem może być albo moduł Produkt, albo napisanie rozwiązania indywidualnego.


    Aleksander_Poselek
    Użytkownik systemu
    1
    06-11-2019, 13:50
    Napisane przez: Aleksander_Poselek

    Sprawa jest założona pod nr 901/2019 , opcję zaplanowano do wersji 351. Czyli realizacja powinna nastąpić w przyszłym roku.

    W odpowiedzi na:
    duplex przy drukowaniu