Wyposażenie
Szukasz konkretnej informacji o module?
Na stronie możesz też sprawdzić
A może masz pomysł na nowe rozwiązanie w systemie?
Usprawnij pracę Twoją i innych użytkowników!
Wyposażenie
Moduł umożliwia nie tylko prowadzenie pełnej ewidencji i inwentaryzację wyposażenia, ale także szereg innych operacji na nim, np.:
- Grupowanie
- Prowadzenie zestawień
- Sporządzanie wydruków
- Dodawanie dodatkowych informacji o wybranych składnikach
Ewidencja wyposażenia
Obsługa ewidencji odbywa się w module z pomocą zdefiniowanych dokumentów obrotu: przyjęcie, zmiana miejsca użytkowania, likwidacja, zmiana wartości. Pozwala to na zapamiętanie oraz prezentację kompletnej historii kartoteki.
Grupowanie wyposażenia
System pozwala dzielić składniki wyposażenia na: grupy rodzajowe, jednostki organizacyjne, osoby materialnie odpowiedzialne oraz grupy definiowane przez użytkownika.
Poza tym można łączyć wyposażenie w obrębie indywidualnie definiowanej przez użytkownika grupy rodzajowej oraz w dowolnej ilości grup użytkownika. Grupa rodzajowa to wielopoziomowa struktura o budowie drzewa, którą można swobodnie rozbudowywać.
Takie podejście umożliwia łatwe uzyskiwanie zestawień w ujęciu ilościowym (np. liczba paneli dotykowych w całej firmie lub w danym wydziale).
Dodatkowe informacje o wyposażeniu
Uzupełnieniem możliwości definiowania dodatkowych parametrów wyposażenia jest tzw. mechanizm cech. Zapewnia on użytkownikowi możliwość tworzenia własnych parametrów charakteryzujących wyposażenie (np. okres gwarancji).
Inwentaryzacja wyposażenia
Moduł w pełni rozlicza inwentaryzację zgodnie z podziałem na pola spisowe wprowadzone w słowniku jednostek organizacyjnych.
Wydruki i zestawienia
Poza standardowymi wydrukami zbiorczymi, możliwy jest wydruk protokołu przyjęcia i zdania odpowiedzialności materialnej. Użytkownik ma także opcję tworzenia własnych wydruków definiowanych oraz raportów.
Zgłoszone Pomysły
Zgłoś pomysł!
Zaloguj się, żeby zgłosić pomysł.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.