- Ten temat ma 0 odpowiedzi, 1 głos i był ostatnio aktualizowany 4 lat, 7 miesięcy temu przez .
Okno “Akceptacja obiegu” – otwierając dokument do akceptacji i klikając “pokaż dokument” powinna być możliwość z tego miejsca uzupełnienia wartości cech lub pozycji z zakładki 5. Uwagi wpisane w lewej dolnej części w oknie “akceptacja obiegu” powinny być widoczne dla kolejnych osób w obiegu z poziomu tego okna.
Ostatni etap akceptacji – zatwierdzenie dokumentu dokonywane zazwyczaj przez kierownika jednostki – otwierając dokument powinny być widoczne wszystkie uwagi wpisane przez poprzednich operatorów w ścieżce obiegu. Uwagi te pokazują się w “historii” i jest to dość chaotyczne bo widoczne są wszystkie zmiany i wartości tego pola przez zmianami, co może być bardzo mylące.
Ważne jest aby maksymalnie uprościć ostatni etap akceptacji przez kierownika jednostki, okno akceptacji powinno być proste i czytelne. Podgląd skanu dokumentu wymaga przeklikania kliku zakładek. Proponuję aby wyświetlał się on w prawej części okna “akceptacji obiegu” zamiast ścieżki obiegu.
W obecnej formie programu nie ma przejrzystego przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi uczestnikami obiegu. W załączeniu przesyłam naszą propozycję danych, które powinny znaleźć się w oknie akceptacji obiegu.
Zaloguj się, żeby dodać komentarz.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.