CRM

Szukasz konkretnej informacji o module?

Na stronie możesz też sprawdzić

A może masz pomysł na nowe rozwiązanie w systemie?

Usprawnij pracę Twoją i innych użytkowników!

Co nowego?

Wersja 18.3.378

Moduł CRM

  • Usprawniono mechanizm dodawania zleceń reklamacyjnych. W oknie Znajdź dokument dodano pole Nr dostawy/partii, które umożliwia wyszukanie dokumentów zawierających pozycje ze wskazanym nr dostawy lub partii. Możliwe jest bezpośrednie wyświetlenie okna z listą pozycji dokumentów zawierających wpisany nr dostawy/partii. W tym celu należy zaznaczyć parametr Wybór bezpośrednio pozycji z pominięciem wyboru dokumentu.

 

 

  • Rozbudowano mechanizm obliczania daty zakończenia zlecenia reklamacyjnego. W menu System Konfiguracja Ustawienia CRM Ustawienia dodano parametr Rodzaj daty do obliczania daty zakończenia zlecenia reklamacyjnego, który może przyjąć wartości:
    • Data przyjęcia (wartość domyślna)
    • Data rozpoczęcia


    System obliczy datę zakończenia zlecenia na podstawie wybranej w parametrze daty. W przypadku, gdy wskazana zostanie wartość Data rozpoczęcia, a w zleceniu reklamacyjnym pole to nie zostanie uzupełnione, to program nie wyliczy daty zakończenia.
    W celu zapobiegania brakom wartości pól w zleceniu, sugerowanym ustawieniem jest włączenie w menu System → Konfiguracja → Ustawienia → CRM → Ustawienia parametru Przepisuj datę przyjęcia do daty rozpoczęcia przy dodawaniu zlecenia reklamacyjnego.

FAQ

Zgłoszone Pomysły

Sort topics by votes

Zgłoś pomysł!

Zaloguj się, żeby zgłosić pomysł.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.