Moduł CRM
- Dostępna do tej pory funkcjonalność „Graficzna prezentacja projektu” została rozbudowana w grupę opcji dostępną w menu „CRM – Zarządzanie projektem”.
- Funkcjonalność została rozszerzona o możliwość budowania projektu z poziomu wykresu:
- dodawanie nowych etapów poprzez dwuklik
- dodawanie powiązań między etapami poprzez łączenie specjalnych znaczników widocznych po „najechaniu” kursorem myszy na eta
- Dodawane w ten sposób etapy przyjmują wstępnie pewne domyślne, wymagane wartości takie jak nazwa, typ zdarzenia CRM oraz domyślny czas trwania etapu. Domyślne wartości zdefiniowane są w konfiguracji systemu w parametrach:
- „Ustawienia – CRM – Graficzna prezentacja projektów – Domyślna nazwa dla nowego etapu”
- „Ustawienia – CRM – Graficzna prezentacja projektów – Domyślny typ zdarzenia dla nowego etapu”
- „Ustawienia – CRM – Graficzna prezentacja projektów – Domyślny czas trwania dla nowego etapu (ilość dni)”