MENUMENU
  • Rejestracja
  • Logowanie
Portal Klienta Streamsoft
MENUMENU
  • Moduły
        • Zarządzanie Produkcją
        • Handlowo-Magazynowy
        • CRM
        • Finanse i Księgowość
        • Kadry i Płace
        • Rozrachunki
        • Środki Trwałe
        • Logistyka
        • DMS
        • Wyposażenie
        • Serwis
        • Raporty i Formularze
        • Business Intelligence
        • Wspólne
        • PIVOT
        • Magazyn Mobilny
        • Panel Pracownika
        • B2B
        • Kurier
        • Windykator
  • Moduły
    • Zarządzanie Produkcją
    • Handlowo-Magazynowy
    • CRM
    • Finanse i Księgowość
    • Kadry i Płace
    • Logistyka
    • DMS
    • Rozrachunki
    • Środki Trwałe
    • Wyposażenie
    • Serwis
    • Raporty i Formularze
    • Księga Podatkowa
    • Produkt
    • Administrator
    • Wspólne
    • Business Intelligence
    • PIVOT
    • Magazyn Mobilny
    • Panel Pracownika
    • B2B
    • Kurier
    • Windykator
  • Zgłoszone Pomysły
  • Co nowego?
  • FAQ
  • Dokumentacja
  • Rejestracja
  • Logowanie
MENUMENU
  • Rejestracja
  • Logowanie
Wersja 14.1.365
  1. Strona Główna
  2. Co nowego?
  3. Wersja 14.1.365
  • Zarządzanie Produkcją 3.0
  • Handlowo-Magazynowy
  • CRM
  • Finanse i Księgowość
  • Kadry i Płace
  • Logistyka
  • DMS
  • Rozrachunki
  • Środki Trwałe
  • Serwis
  • Raporty i Formularze
  • Księga Podatkowa
  • Moduł Administratora
  • Wspólne
  • RODO
  • Kasy Fiskalne
  • Interfejs

Moduł Zarządzanie produkcją 3.0

  • Dla paneli produkcyjnych .NET umożliwiono odczyt danych z systemu tłumaczeń Pro/Prestiż z zachowaniem kodowania znaków w standardzie UTF8.
  • Rozbudowano prawa do opcji dla grup użytkowników w kontekście gałęzi „Zlecenia produkcyjne”. Dodano prawo „Dodaj z technologii”, którego dezaktywacja spowoduje brak dostępu do opcji w oknie zleceń produkcyjnych.

 

  • Rozbudowano funkcjonalność Nesting. Od teraz podczas importu meldunków istnieje możliwość dodania zasobów jednostki roboczej na podstawie przypisanych do zasobów pracowników, podanych w pliku SigmaNest w polu „operator”. Pracowników należy podać po przecinku, a pierwszy wymieniony pracownik będzie traktowany jako meldujący. Opcja aktywowana jest w definicji nestingu.

Moduł Handlowo-Magazynowy

  • Wprowadzono usprawnienie w działaniu zestawień proceduralnych oraz zestawienia „Stany magazynowe na dany dzień”. W konfiguracji systemu, w gałęzi „Optymalizacja szybkości” dodane zostały parametry:
    • Zestawienia stanów magazynowych na dzień oparte o tabelę tymczasową – domyślnie wartość ustawiona na NIE
    • Zestawienia proceduralne oparte o tabelę tymczasową – domyślnie wartość ustawiona na TAK

Umożliwiają one zmianę działania zestawień z dotychczasowych transakcji edycyjnych na metodę operowania na tabelach tymczasowych “global temportary table”. Zmiana ta znacznie usprawnia pracę użytkownikom, którzy przez długi czas operują na danych z ww. zestawień.

 

  • Dokumenty zakupu – Dodaj/Popraw – Realizuj zamówienie. Jeśli podczas wyboru zamówienia do realizacji, użytkownik wybierze jeden z wariantów:
    • Wybrane pozycje dokumentu
    • Wybrane pozycje wszystkich
    • Wybrane pozycje zaznaczonych

to na oknie wyboru pozycji pojawi się opcja “Dodawanie pozycji w pętli”.

Jej aktywacja oznacza, że naciśnięcie klawisza “Enter” na pozycji spowoduje zrealizowanie pozycji w tle, a następnie wyświetlenie okna edycyjnego powstałej pozycji. Jeśli pozycja zamówienia zostanie w pełni uzupełniona, to zniknie ze spisu możliwych do realizacji pozycji.

 

  • Na oknach dokumentów sprzedaży, magazynowych i zakupu, które zostały wywołane za pomocą opcji „Idź do” dodano opcje “Wyślij dokumenty do EDI” i “Pobierz dokumenty z EDI”.

 

  • Słowniki – Definicje dokumentów. Dla dokumentów z grupy “Zamówienia do dostawców” na zakładce “2 Dodatkowe” dodano parametr “Podczas realizacji pozycji zamówienia podpowiadaj ilość” z wartościami do wyboru “Ilość pozycji zamówienia” (wartość domyślna), “Ilość potwierdzoną pozycji zamówienia”. Nowy parametr będzie stosowany podczas realizacji pozycji zamówienia do dostawców – system opierając się o w/w parametr w definicji dokumentu zamówienia podpowie odpowiednią, możliwą do realizacji ilość.

Finanse-Księgowość

  • Sprawozdania – Formularze – Konfigurator formularzy sprawozdań. Dodano opcję umożliwiającą konfigurowanie własnych formularzy sprawozdań finansowych. Opcja zawiera standardowe formularze (m.in. Bilans, Rachunek zysków i strat), na bazie których użytkownik może wprowadzić indywidualne modyfikacje oraz daje możliwość utworzenia nowego formularza. W definicji znajdują się predefiniowane zestawy, które można kopiować. Zdefiniowane formularze wystawiane są z poziomu standardowych okien: Bilansu, RZiS itp.

Moduł Środki Trwałe

  • Zestawienia – Ewidencja środków trwałych na dany dzień. Na oknie wydruku: „Tabela amortyzacyjna – filtrowana” dodano parametr: “Pomiń wartości w kolumnach spoza wybranego okresu” (domyślnie zaznaczony). Po jego zaznaczeniu wartości miesięcznego umorzenia amortyzacji będą filtrowane do zadanej daty, np. gdy zestawienie ma prezentować stan na dzień 2022-06-30, to na wydruku kolumny wartości amortyzacji będą uzupełnione do miesiąca czerwiec, a pozostałe miesiące będą przyjmą wartość 0,00 (mimo, iż amortyzacja w systemie została naliczona).

 

Ponadto do tytułu tabeli dodano oznaczenie, na jaką datę wygenerowane zostało zestawienie (nazwa miesiąca oraz rok) będzie przenoszony na wydruk filtr z okna ewidencji.

Moduł Raporty i Formularze

  • Dodana została alternatywna biblioteka wydruków standardowych bazująca na bibliotece wydruków JasperReports. Dostosowanie wyglądu formularza jest analogiczne jak w formularzach definiowanych, jednak dane i ustawienia parametrów wydruku przekazywane są podczas standardowego wydruku, co usprawnia dostosowanie wydruku do potrzeb bez konieczności tworzenia całego formularza od podstaw.
    Na wybranych definicjach dokumentów w module Handlowo-Magazynowym pole „Biblioteka wydruku” zostało rozszerzone o wartość „Biblioteka Jasper”, której wybór umożliwia użycie standardowych formularzy JasperReports.

  • Regulamin
  • Dane Osobowe
  • Polityka plików cookies
  • Kontakt
© 2023 Portal Klienta - Streamsoft. Wszystkie prawa zastrzeżone

Używamy plików cookies i podobnych technologii, aby zapewnić najlepszą jakość działania naszych stron. Klikając „Akceptuję”, wyrażasz zgodę na wszystkie pliki cookies. Możesz też kliknąć „Zaakceptuj wybrane” i wybrać samodzielnie.

Centrum Preferencji Prywatności

Zaakceptuj wybrane

Możesz dowolnie skonfigurować ustawienia i określić na jakie pliki wyrażasz zgodę:

Niezbędne

Wymagane
Pliki umożliwiające prawidłowe działanie strony internetowej.

Statystyczne

Anonimowe pliki analityczne, które używamy wyłącznie do celów statystycznych.

Marketingowe

Pliki umożliwiające tworzenie profili użytkowników w celach marketingowych.
Polityka Prywatności