B2B

Szukasz konkretnej informacji o module?

Na stronie możesz też sprawdzić

A może masz pomysł na nowe rozwiązanie w systemie?

Usprawnij pracę Twoją i innych użytkowników!

B2B Zamówienia Internetowe

To aplikacja działająca online, która rozszerza możliwości systemu ERP Streamsoft Prestiż o zdalną obsługę sieci sprzedaży w modelu B2B. Moduł usprawnia wszystkie etapy zawierania transakcji, skraca czas realizacji zamówień oraz obniża koszty obsługi kontrahentów.

Integracja z systemem ERP

Moduł B2B jest w pełni zintegrowany z modułem Handlowo-Magazynowym systemu Streamsoft Prestiż. Oznacza to, że wszystkie zamówienia wprowadzone w module B2B, zapisywane są bezpośrednio w ERP. Z systemu są także na bieżąco pobierane warunki handlowe. Uwzględniają one umowy z kontrahentami i wprowadzone promocje.

Konfigurowalna strona startowa

Administrator systemu ma możliwość konfiguracji strony startowej. Może na niej umieścić reklamy, polecane produkty, aktualności itp.

Towary i wyroby

Z modułu Handlowo-Magazynowego do B2B Zamówień Internetowych pobierana jest pełna oferta towarów i wyrobów, które przeznaczone są do sprzedaży internetowej.

Produkty te wyświetlane są wraz z opisem, zdjęciami oraz informacją o ich dostępności. Kontrahent ma również możliwość zapytania o dostępność towaru, czy też wysyłki lub wydruku karty produktu.

Statusy

Wszystkim wyświetlanym towarom administrator może nadać statusy handlowe (np. polecane, promocja, nowość), po których kontrahent będzie mógł wyfiltrować interesujące go pozycje.

Wyszukiwanie, filtrowanie, sortowanie

W module B2B Zamówienia internetowe kontrahent ma możliwość:

  • wyszukiwania produktów z pominięciem znaków specjalnych
  • filtrowania pozycji po danej kategorii
  • sortowania po wybranym polu, np. nazwie

Składanie zamówień

Zamówienia na towary i wyroby kontrahent może składać 24 godziny na dobę / 7 dni w tygodniu.

Są one automatycznie zapisywane w systemie Streamsoft Prestiż, co pozwala na szybką realizację oraz uniknięcie błędów, które mogłyby powstać przy ręcznym wprowadzaniu.

Limit kupiecki, rabaty

Podczas wprowadzania zamówienia automatycznie naliczane są rabaty dla kontrahentów oraz kontrolowany jest przydzielony limit kredytu kupieckiego.

Koszyk

Kontrahent ma możliwość przeglądania aktualnego stanu koszyka, a także dodawania oraz usuwania pozycji. W koszyku można również wybrać adres, sposób dostawy i formę płatności.

Realizacja zamówień

Użytkownik może na bieżąco sprawdzać stan realizacji zamówienia. Statusy realizacji zamówienia są następujące: wprowadzone, realizowane, zrealizowane, anulowane.

Dokumenty

Dostęp do spisu zamówień, faktur oraz rozrachunków. Dokumenty można wyszukiwać po dacie, numerze, kwocie lub statusie.

Zgłoszone Pomysły

Sort topics by votes

Zgłoś pomysł!

Zaloguj się, żeby zgłosić pomysł.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.