MajaBaczyk

Pracownik Streamsoft

Rozpoczęte tematy: 0 Odpowiedzi: 20



Odpowiedzi


  • MajaBaczyk
    Pracownik Streamsoft
    13-08-2020, 13:32
    Napisane przez: MajaBaczyk

    W systemach Streamsoft Pro oraz Streamsoft Prestiż jest możliwość wydruku obustronnego wraz z kopia na drukarkach z opcją duplex.

    W celu skorzystania z takiej możliwości bardzo proszę przejść do menu “System -> Konfiguracja -> Ustawienia – Dokumenty – Wydruki – Drukować wszystkie wydruki dokumentu jako jedno zadanie” -parametr ten powinien być odznaczony, a więc ustawienie na NIE. Przy takiej konfiguracji system prawidłowo rozdziela strony do wydruku z zastosowaniem opcji duplex na drukarce.

    W wersji systemu 8.2.351.40 dostępnej od dnia 5.08.2020 r. opcja “Drukować wszystkie wydruki dokumentu jako jedno zadanie” została również udostępniona w oknie ustawień wydruku na zakładce “Inne” przed wydrukiem dokumentu. Działa ona dokładnie tak samo jak ustawienie w Konfiguracji systemu.

     

    w odpowiedzi na:
    duplex przy drukowaniu

    MajaBaczyk
    Pracownik Streamsoft
    23-04-2020, 13:42
    Napisane przez: MajaBaczyk

    Pani Angeliko,

    opisane przez Panią zagadnienie nie dotyczy nowego pomysłu, funkcjonalności czy tez opcji w systemie – na Portalu Klienta czekamy na ciekawe propozycje nowych rozwiązań i opcji do systemów Streamsoft Prestiż. Natomiast w przypadku pytań, wątpliwości lub oczekujemy na zgłoszenia naszych użytkowników w dedykowanym do tego celu systemie zgłoszeń dostępnym na stronie: https://wsparcie.streamsoft.pl/

    lub pod adresem e-mail support@streamsoft.pl.

    Pani uwaga opisana w tym wątku została już przez nas zarejestrowana w systemie zgłoszeń pod nr PRES-67958 i tą drogą otrzyma Pani informacje zwrotna po przeanalizowaniu zgłoszenia przez naszych Konsultantów.

    w odpowiedzi na:
    Badania

    MajaBaczyk
    Pracownik Streamsoft
    14-11-2019, 16:55
    Napisane przez: MajaBaczyk

    Opcja kopiowania planu kont na nowy rok, to wbudowana i automatyczna opcja w systemie. Podczas otwierania nowego okresu obrachunkowego system wyświetla 2 pytania.

    1. Na pewno założyć nowy rok?
    2. Czy kopiować wzorzec planu kont (pozycje dekretów) na założony rok obrachunkowy?

    Odpowiadając na każde z nich twierdząco, system skopiuje istniejący w danym roku obrachunkowym Plan kont wraz ze wszystkimi dekretami podpiętymi do definicji dokumentów oraz ustawionymi automatami przeksięgowań.

    Po skopiowaniu Wzorca planu kont możliwe są w nim modyfikacje: dodanie nowych kont syntetycznych, rozbudowa istniejących kont o nowe konta analityczne w zakresie prostej struktury słownikowej. Jeżeli analityka konta oparta jest na słowniku w strukturze drzewiastej, wówczas konieczne jest stworzenie nowego słownika analityk w takiej strukturze, aby uwzględnić w niej nowe pozycje. Co za tym idzie należy także pamiętać o dokonaniu modyfikacji we wszystkich dekretach i automatach księgowych, w których konto zostało wykorzystane. Zalecamy by tego rodzaju zmian dokonywać w ramach usługi serwisowej wykonywanej przez serwisanta modułu FK.

     

     

    w odpowiedzi na:
    MODYFIKACJA PLANU KONT

    MajaBaczyk
    Pracownik Streamsoft
    14-11-2019, 11:52
    Napisane przez: MajaBaczyk

    W chwili obecnej w systemie jest opcja umożliwiająca tego rodzaju obsługę poprzez zastosowanie zasady, że dokument wchodzi do rozrachunków z kont. Ustawiając w sposób prawidłowy dekretację takiego dokumentu uzyska się opisany wyżej rezultat, tzn. kwota NETTO wykazana w rozrachunkach w walucie + kwota VAT wykazana w rozrachunkach w PLN. Jednak stosując taką metodę informację o rozrachunkach z kontrahentem użytkownik ma w momencie zadekretowania takiego dokumentu, a nie zaraz po jego wystawieniu.

    Z tego powodu została zaprojektowana i zaplanowana nowa funkcjonalność obsługująca opisany model działania, która będzie dostępna dla wszystkich użytkowników Streamsoft Pro oraz Streamsoft Prestiż już wkrótce. 

    Użytkownicy wpisani na listę Newsletter, którzy regularnie otrzymują od nas informacje o nowościach w systemie, jak zawsze mogą oczekiwać maila o dostępności wersji z obsługą tych procedur w systemie.

    Wszystkich pozostałych zachęcam do zapisania się na listę Newsletter. Wystarczy kontakt z działem Service Desk Streamsoft Prestiż i wskazanie adresów mail, których ma dotyczyć subskrypcja.

     

     


    MajaBaczyk
    Pracownik Streamsoft
    27-09-2019, 13:43
    Napisane przez: MajaBaczyk

    Dzień dobry,

    dziękujemy za kontakt. Zgłoszony przez Panią temat nie jest propozycją nowej funkcjonalności w systemie Streamsoft Prestiż.

    Opisana kwestia wynika ze specyfiki działania systemu. Ten przypadek zostanie rozwiązany przez Dział Wsparcia Technicznego Streamsoft.

    Temat zostaje zamknięty.

    Pozdrawiamy