Odpowiedź forum utworzona
-
17-12-2024 o 16:01
Dzień dobry,
Miło nam poinformować, że od wersji 18.1.376.36 w systemach Streamsoft Pro i Streamsoft Prestiż opcja indeksów kontrahenta jest dostępna od strony słownika kontrahentów, słownika kartotek oraz stanów magazynowych. W przeciwieństwie do edycji bezpośrednio w oknie kartoteki/kontrahenta umiejscowienie pod prawym przyciskiem myszy (w sekcji Podstawowe) pozwala na łatwiejsze i szybsze zarządzanie słownikiem indeksów oraz na jego edycję bez jednoczesnego blokowania rekordu kartoteki czy kontrahenta.
05-12-2024 o 09:21Dzień dobry,
dziękujemy za zgłoszenie propozycji i zaangażowanie w rozwój systemu. Informujemy, że rozwiązanie tego typu jest możliwe do wykonania z pomocą modułu Logistyka Magazynowa w połączeniu z aplikacją Magazyn Mobilny. Zachęcamy do kontaktu z Opiekunem, firmą Ixion Sp. z o.o.
Pozdrawiam
Anna Kruszka30-08-2024 o 15:13Szanowny Panie Piotrze,
zachęcamy do zapoznania się z dokumentacją dla modułu Handlowo Magazynowego, w której znajduje się opis opcji „indeksów kontrahenta”. W przypadku dalszych pytań zachęcamy do kontaktu z Państwa Opiekunem, firmą MDK Soft Sp. z o.o.
Pozdrawiam
Anna Kruszka08-04-2024 o 12:37Dzień dobry,
zgłoszoną propozycję skierowano do rozpatrzenia i analizy możliwości wykonania w naszym systemie. Wkrótce wrócimy z informacją w tej sprawie.
Odnosząc się do komentarza od Pana Janusza Mazurek, uzyskaliśmy informację o przekazaniu wskazanego zagadnienia do Państwa Opiekuna, naszego platynowego Partnera, firmy Ekspert Systemy Informatyczne. Zgłoszenie jest w trakcie weryfikacji.
Po wcześniejszym potwierdzeniu występowania problemów w Systemie, nasi Partnerzy mają możliwość zgłaszania nieprawidłowości za pomocą dedykowanego kanału. Każde takie zgłoszenie jest skrupulatnie analizowane i naprawiane w kolejnych wersjach Systemu.
Jako producent oprogramowania posiadamy dwie sieci dystrybucji: własną oraz Sieć Partnerską. Propozycje zmian do systemu otrzymujemy od Klientów oraz od naszych Partnerów. Każda z nich jest rozpatrywana pod kątem możliwości realizacji i zapotrzebowania na opcję przez innych użytkowników naszego Systemu.
Zachęcamy do kontaktu z Opiekunem w przypadku pytań i dziękujemy za przekazane uwagi.
07-02-2024 o 10:10Witamy,
istnieje taka możliwość. W związku z częstym indywidualnym podejściem wdrożeniowym w zakresie modułu Kadru i Płace, funkcjonalność jest możliwa do obsłużenia poprzez wykonanie dodatkowych ustawień przez serwis (dodanie nowego symbolu, opisanie kolumny w ewidencji godzinowej, modyfikacja wzorów w algorytmie płacowym). W celu skonfigurowania prosimy o skontaktowanie się z Państwa opiekunem.
Pozdrawiam
02-02-2024 o 13:50Szanowni Państwo,
informujemy, że opcja została przyjęta do realizacji. Bardzo dziękujemy za wszystkie przedstawione uwagi i komentarze.Zagadnienie jest bardzo szerokie, postaramy się aby nowa opcja cechowała się uniwersalnością i wpasowała się w istniejące mechanizmy obsługujące umowy z kontrahentami i promocje na towary.
23-03-2023 o 11:35Dzień dobry,
powiadomienia systemowe do konkretnych modułów np. dla modułu Finanse-Księgowość o CIT Estońskim pojawiają się wyłącznie na licencjach posiadających dany moduł i na stanowiskach, którym skonfigurowano dostęp do danego modułu w Module Administratora.
Aktualizacje wersji długowspieranych są wydawane co tydzień w poniedziałek lub w bardzo wyjątkowych sytuacjach częściej.08-03-2023 o 14:53Dzień dobry,
sposób nadawania nazw wydruków został przeniesiony do ustawienia konfiguracyjnego. Aktualnie w celu zmodyfikowania nazwy pliku PDF wysyłanego mailem lub zapisywanego na zasobach należy korzystać z ustawienia „System – Konfiguracja – Ustawienia – Dokumenty – Wydruki”:
- Obsługa przesyłania dokumentów w postaci elektronicznej
- Konfiguracja struktury katalogów i schematu nazw plików (dla dokumentów przesyłanych elektronicznie)
Więcej informacji w tym temacie można uzyskać u Państwa Opiekuna firmy Gsoft.
Pozdrawiam
15-12-2022 o 15:05Miło nam poinformować, że od wersji 10.1.356.36 została zrealizowana nowa opcja wysyłki maili z potwierdzeniem przelewu.
Opis działania znajduje się w artykule na naszym portalu: https://portalklienta.streamsoft.pl/faq/wysylka-maili-z-potwierdzeniem-przelewu/