Odpowiedzi
-
17-12-2024, 16:01
Dzień dobry,
Miło nam poinformować, że od wersji 18.1.376.36 w systemach Streamsoft Pro i Streamsoft Prestiż opcja indeksów kontrahenta jest dostępna od strony słownika kontrahentów, słownika kartotek oraz stanów magazynowych. W przeciwieństwie do edycji bezpośrednio w oknie kartoteki/kontrahenta umiejscowienie pod prawym przyciskiem myszy (w sekcji Podstawowe) pozwala na łatwiejsze i szybsze zarządzanie słownikiem indeksów oraz na jego edycję bez jednoczesnego blokowania rekordu kartoteki czy kontrahenta.
05-12-2024, 09:21Dzień dobry,
dziękujemy za zgłoszenie propozycji i zaangażowanie w rozwój systemu. Informujemy, że rozwiązanie tego typu jest możliwe do wykonania z pomocą modułu Logistyka Magazynowa w połączeniu z aplikacją Magazyn Mobilny. Zachęcamy do kontaktu z Opiekunem, firmą Ixion Sp. z o.o.
Pozdrawiam
Anna Kruszka30-08-2024, 15:13Szanowny Panie Piotrze,
zachęcamy do zapoznania się z dokumentacją dla modułu Handlowo Magazynowego, w której znajduje się opis opcji “indeksów kontrahenta”. W przypadku dalszych pytań zachęcamy do kontaktu z Państwa Opiekunem, firmą MDK Soft Sp. z o.o.
Pozdrawiam
Anna Kruszka08-04-2024, 12:37Dzień dobry,
zgłoszoną propozycję skierowano do rozpatrzenia i analizy możliwości wykonania w naszym systemie. Wkrótce wrócimy z informacją w tej sprawie.
Odnosząc się do komentarza od Pana Janusza Mazurek, uzyskaliśmy informację o przekazaniu wskazanego zagadnienia do Państwa Opiekuna, naszego platynowego Partnera, firmy Ekspert Systemy Informatyczne. Zgłoszenie jest w trakcie weryfikacji.
Po wcześniejszym potwierdzeniu występowania problemów w Systemie, nasi Partnerzy mają możliwość zgłaszania nieprawidłowości za pomocą dedykowanego kanału. Każde takie zgłoszenie jest skrupulatnie analizowane i naprawiane w kolejnych wersjach Systemu.
Jako producent oprogramowania posiadamy dwie sieci dystrybucji: własną oraz Sieć Partnerską. Propozycje zmian do systemu otrzymujemy od Klientów oraz od naszych Partnerów. Każda z nich jest rozpatrywana pod kątem możliwości realizacji i zapotrzebowania na opcję przez innych użytkowników naszego Systemu.
Zachęcamy do kontaktu z Opiekunem w przypadku pytań i dziękujemy za przekazane uwagi.
07-02-2024, 10:10Witamy,
istnieje taka możliwość. W związku z częstym indywidualnym podejściem wdrożeniowym w zakresie modułu Kadru i Płace, funkcjonalność jest możliwa do obsłużenia poprzez wykonanie dodatkowych ustawień przez serwis (dodanie nowego symbolu, opisanie kolumny w ewidencji godzinowej, modyfikacja wzorów w algorytmie płacowym). W celu skonfigurowania prosimy o skontaktowanie się z Państwa opiekunem.
Pozdrawiam
02-02-2024, 13:50Szanowni Państwo,
informujemy, że opcja została przyjęta do realizacji. Bardzo dziękujemy za wszystkie przedstawione uwagi i komentarze.Zagadnienie jest bardzo szerokie, postaramy się aby nowa opcja cechowała się uniwersalnością i wpasowała się w istniejące mechanizmy obsługujące umowy z kontrahentami i promocje na towary.
23-03-2023, 11:35Dzień dobry,
powiadomienia systemowe do konkretnych modułów np. dla modułu Finanse-Księgowość o CIT Estońskim pojawiają się wyłącznie na licencjach posiadających dany moduł i na stanowiskach, którym skonfigurowano dostęp do danego modułu w Module Administratora.
Aktualizacje wersji długowspieranych są wydawane co tydzień w poniedziałek lub w bardzo wyjątkowych sytuacjach częściej.08-03-2023, 14:53Dzień dobry,
sposób nadawania nazw wydruków został przeniesiony do ustawienia konfiguracyjnego. Aktualnie w celu zmodyfikowania nazwy pliku PDF wysyłanego mailem lub zapisywanego na zasobach należy korzystać z ustawienia “System – Konfiguracja – Ustawienia – Dokumenty – Wydruki”:
- Obsługa przesyłania dokumentów w postaci elektronicznej
- Konfiguracja struktury katalogów i schematu nazw plików (dla dokumentów przesyłanych elektronicznie)
Więcej informacji w tym temacie można uzyskać u Państwa Opiekuna firmy Gsoft.
Pozdrawiam
15-12-2022, 15:05Miło nam poinformować, że od wersji 10.1.356.36 została zrealizowana nowa opcja wysyłki maili z potwierdzeniem przelewu.
Opis działania znajduje się w artykule na naszym portalu: https://portalklienta.streamsoft.pl/faq/wysylka-maili-z-potwierdzeniem-przelewu/
04-10-2022, 15:04Dzień dobry,
dziękujemy za zainteresowanie portalem klienta. Nanoszenie zmian w ewidencji godzin zostało zablokowane po zamknięciu miesiąca w module Kadry Płace. Jest to zabezpieczenie nie tylko dla firm wykorzystujących import czasu pracy z systemów Rejestrujących Czas Pracy (RCP) gdzie zaczytywane są duże ilości danych ale również dla osób zajmujących się ich ręcznym wprowadzaniem. Zablokowanie możliwości zmiany w miesiącach rozliczonych i zamkniętych w płacach chroni przed często bezwiedną modyfikacją danych bez późniejszego wprowadzenia ewentualnych korekt do list płac wpływających na zapisy księgowe.
Opcja „Licz nadgodziny automatycznie” jest użyteczna dla firm, które nie wykorzystują równoważnego czasu pracy, w przeciwnym wypadku zalecane jest wyłączenie opcji dla tej części pracowników, którzy działają w równoważnym czasie pracy, co umożliwiła wspomniana zmiana w programie. Jeżeli program według Państwa prezentuje nieprawidłowe ilości nadgodzin przy naliczaniu automatycznym proszę o kontakt z opiekunem, który wyjaśni Państwu możliwości konfiguracyjne i przeanalizuje ustawienia w Państwa bazie danych.