Jozef.gajda

Użytkownik systemu

Rozpoczęte tematy: 1 Odpowiedzi: 1



Odpowiedzi


  • Jozef.gajda
    Użytkownik systemu
    1
    27-08-2021, 14:25
    Napisane przez: Jozef.gajda

    Rzeczywiście jest taka informacja odnośnie tylko płatnika lecz dostaliśmy taką tylko jedną od momentu wprowadzenia tej funkcjonalności… Pozostałe 3 które do tego czasu otrzymaliśmy to jakbyśmy otrzymywali newslettery (o nowościach jak że PCB ma możliwość o nowościach jak połączenia z Baselinkerem czy obsługa urządzeń mobilnych) a nie sądzę by przez 6miesięcy była wydawana 1 czy 2 aktualizacje/poprawki, które by nic nie znaczyły czy naprawiały jakieś drobne błędy. Tak samo jak czekamy na aktualizację/łatkę widoku szczegółów u dołu ekranu już czwarty tydzień (informacja od Państwa Partnera, który serwisuje nasz system) i sami nie wiemy czy rzeczywiście taka aktualizacja wyszła czy nie. Chcielibyśmy wiedzieć o takich rzeczach gdyż często jak pytamy się cokolwiek tego Partnera z jakimiś pierdołami to często dostajemy odpowiedź że aktualizacja wprowadziło to i tamto i trzeba zrobić to tak albo czekać na łatkę. Jakby nie patrzeć to konkurencyjna firma na I pomimo iż nie ma tak rozbudowanego systemu jak Państwo to jak wychodzi jakakolwiek aktualizacja czy hotfix to informuje przynajmniej co naprawia o ile ma się wykupiony abonament na aktualizacje.