damian_pieronczyk

Użytkownik systemu

Rozpoczęte tematy: 3 Odpowiedzi: 2



Odpowiedzi


  • damian_pieronczyk
    Użytkownik systemu
    4
    07-02-2022, 19:45
    Napisane przez: damian_pieronczyk

    Niestety dołączę się do głosu Pana Józefa. Część informacji trafia tylko do opiekunów klienta, a faktycznie powinny sie znajdować w dokunetacji programu. Zgadzam się, że nie ma sensu wszystkich drobnych zmian lub naprawionych funkcji i funkcjonalności tam opisywac ale powinny być one przekazane użytkownikowi (a nie tylko jego opiekunowi). Jeszcze nikt od nadmiaru wiedzy nie umarł 🙂
    Ponadto powinniśmy otrzymywać bieżące inforamcje o zgłoszonych awariach, które są potwierdzone i czekają na naprawę. Wielkrotnie staramy sie szukać rozwiązania problemów, które już ktoś do Panstwa zgłosił. Tym bardziej, że może to być istotne z punktu widzenia prawodłowego rozliczenia sie z US lub ZUS.
    Oczyywiście to co zostało zrobione jest ogromnym krokiem w nasza stronę, ale jak to bywa – chcemy LEPIEJ i WIĘCEJ dla naszego wspólnego interesu.


    damian_pieronczyk
    Użytkownik systemu
    4
    01-09-2020, 15:01
    Napisane przez: damian_pieronczyk

    Nie będę ukrywał, że szanująca się firma powinna takie dane przekazywać użytkownikom, a nie tylko opiekunom klienta.
    Popieram pomysł w 100 %.
    Najwyższa pora aby info o aktualizacjach było przekazywane na bieżąco użytkownikowi.

    w odpowiedzi na:
    Informacja o aktualizacji