Odpowiedzi
-
07-02-2022, 19:45
Niestety dołączę się do głosu Pana Józefa. Część informacji trafia tylko do opiekunów klienta, a faktycznie powinny sie znajdować w dokunetacji programu. Zgadzam się, że nie ma sensu wszystkich drobnych zmian lub naprawionych funkcji i funkcjonalności tam opisywac ale powinny być one przekazane użytkownikowi (a nie tylko jego opiekunowi). Jeszcze nikt od nadmiaru wiedzy nie umarł 🙂
Ponadto powinniśmy otrzymywać bieżące inforamcje o zgłoszonych awariach, które są potwierdzone i czekają na naprawę. Wielkrotnie staramy sie szukać rozwiązania problemów, które już ktoś do Panstwa zgłosił. Tym bardziej, że może to być istotne z punktu widzenia prawodłowego rozliczenia sie z US lub ZUS.
Oczyywiście to co zostało zrobione jest ogromnym krokiem w nasza stronę, ale jak to bywa – chcemy LEPIEJ i WIĘCEJ dla naszego wspólnego interesu.