zakolsztyn

Użytkownik systemu

Rozpoczęte tematy: 1 Odpowiedzi: 1



Odpowiedzi


  • zakolsztyn
    Użytkownik systemu
    12-10-2022, 10:30
    Napisane przez: zakolsztyn

    Dzień dobry,

    dziękuję za udzielenie odpowiedzi. Jednak bardzo proszę o rozważenie możliwości przywrócenia rozwiązania (brak blokady), które dobrze funkcjonowało przez bardzo długi czas (jestem użytkownikiem programu od 2007 r.). Jako pracownik odpowiedzialny za prawidłowe ewidencjonowanie czasu pracy muszę mieć możliwość korygowania lub uzupełniania zapisów nawet po kilku miesiącach, jeśli jest to uzasadnione. I to użytkownik programu powinien o tym decydować (ze względu na odpowiedzialność, którą ponosi), a program nie może tego uniemożliwiać. Jeśli  przyczyną wprowadzenia blokady jest troska o komfort użytkownika (ochrona przed przypadkową modyfikacją), ewentualna decyzja o blokadzie lub jej braku, powinna być możliwa z poziomu użytkownika lub administratora programu. Tym bardziej, że zmiany w ewidencji często nie wpływają na wysokość wynagrodzenia, a jeśli wpływają to nie mogą spowodować i nie powodowały zmian na listach płac, gdy te są zamknięte. Wszelkie zmiany wynagrodzenia (dopłaty lub potrącenia nadpłaconego wynagrodzenia) realizuje się w takich przypadkach przy najbliższych naliczeniach wynagrodzenia, na bieżących listach.

    Jeśli zaś chodzi o opcję “licz godziny automatycznie”, w moim przypadku była ona użyteczna, także przy równoważnym systemie czasu pracy, zanim została przeniesiona do zaszeregowania. Obecnie nie jest.

     

    w odpowiedzi na:
    Ewidencja czasu pracy