Odpowiedzi
-
13-10-2020, 08:38
Popieram, powinno to działać “html-owo” i obecnie gdy coraz częściej integruje się Stremsofta z b2b lub sklepami ułatwiłoby znacznie tą integrację. My to realizujemy cechami, co przy imporcie kart katalogowych nie jest problemem ale przy ręcznej obsłudze, gdy cech jest więcej oraz niechlujnym i zmiennym w czasie wyświetlaniu okien bywa to bardzo uciążliwe.
13-10-2020, 08:30Już nawet nie pamiętam, czy to standard, czy sami to zrobiliśmy, ale jest możliwość tworzenia własnych dokumentów, co wcale nie jest trudne. My mamy PL czyli protokół likwidacji oraz ze względu na ogromny asortyment i spory udział samoobsługi dodaliśmy dokumenty RR+ i RR- czyli odpowiednio przychody i rozchody remanentowe, pozwalające na bieżąco aktualizować stany magazynowe. Co prawda PL-kę z systemu traktujemy jako załącznik do dokumentu podpisywanego przez komisję likwidacyjną, aby spełnić wymogi formalne.