Anna Kruszka

Moderator

Rozpoczęte tematy: 0 Odpowiedzi: 25



Odpowiedź forum utworzona


  • Anna Kruszka
    Moderator
    04-10-2022 o 15:04
    Napisane przez: Anna Kruszka

    Dzień dobry,
    dziękujemy za zainteresowanie portalem klienta. Nanoszenie zmian w ewidencji godzin zostało zablokowane po zamknięciu miesiąca w module Kadry Płace. Jest to zabezpieczenie nie tylko dla firm wykorzystujących import czasu pracy z systemów Rejestrujących Czas Pracy (RCP) gdzie zaczytywane są duże ilości danych ale również dla osób zajmujących się ich ręcznym wprowadzaniem. Zablokowanie możliwości zmiany w miesiącach rozliczonych i zamkniętych w płacach chroni przed często bezwiedną modyfikacją danych bez późniejszego wprowadzenia ewentualnych korekt do list płac wpływających na zapisy księgowe.
    Opcja „Licz nadgodziny automatycznie” jest użyteczna dla firm, które nie wykorzystują równoważnego czasu pracy, w przeciwnym wypadku zalecane jest wyłączenie opcji dla tej części pracowników, którzy działają w równoważnym czasie pracy, co umożliwiła wspomniana zmiana w programie. Jeżeli program według Państwa prezentuje nieprawidłowe ilości nadgodzin przy naliczaniu automatycznym proszę o kontakt z opiekunem, który wyjaśni Państwu możliwości konfiguracyjne i przeanalizuje ustawienia w Państwa bazie danych.

    • Ta odpowiedź została zmodyfikowana 3 lata temu przez Anna Kruszka.
    w odpowiedzi na:
    Ewidencja czasu pracy

    Anna Kruszka
    Moderator
    03-10-2022 o 11:20
    Napisane przez: Anna Kruszka

    Miło nam poinformować, że od wersji krótkowspieranej 13.1.364.25 w oknie Spis kartotek magazynowych oraz Stany magazynowe udostępniliśmy do użytku kolumny Stan TOTAL oraz Stan Dyspozycyjny TOTAL.

    w odpowiedzi na:
    Stan Total

    Anna Kruszka
    Moderator
    03-11-2021 o 10:20
    Napisane przez: Anna Kruszka

    Od wersji 10.2.357.16 w module Finansowo-Księgowym w oknach „Rejestracja sprzedaży/Zakupu” została dodana możliwość wystawienia noty korygującej.
    Po aktualizacji należy włączyć aktywność noty korygującej w menu „Słowniki – Definicje dokumentów” oraz ustawić LP.
    Podczas rejestracji dokumentu w oknie „Wyboru dokumentów” należy wskazać „Korekta do dokumentu”.
    Po więcej szczegółów zachęcamy do kontaktu Państwa opiekunem, firmą Kolom.
    Pozdrawiamy

    w odpowiedzi na:
    noty korygujące

    Anna Kruszka
    Moderator
    12-08-2021 o 15:29
    Napisane przez: Anna Kruszka

    Miło nam poinformować, że od wersji 10.1.356.36 została zrealizowana nowa opcja Kontrakty/Umowy ramowe.

    Opis działania znajduje się w artykule na naszym portalu: https://portalklienta.streamsoft.pl/temat/zamowienia-ramowe/

    w odpowiedzi na:
    Zamówienia RAMOWE

    Anna Kruszka
    Moderator
    05-08-2021 o 09:05
    Napisane przez: Anna Kruszka

    Dzień dobry,

    aplikacja Windykator domyślnie wysyła dokumenty faktur jednak istnieje możliwość rozszerzenia wezwań i przypomnień o pozostałe zobowiązania takie jak przeniesienia rozrachunków czy polecenia księgowania. Umożliwia to parametr konfiguracyjny: „Czy uwzględniać pozostałe zobowiązania – określa czy w wezwaniach i przypomnieniach uwzględniać pozostałe zobowiązania (dokumenty rozrachunkowe bez korekt i not odsetkowych).”


    Anna Kruszka
    Moderator
    26-04-2021 o 09:18
    Napisane przez: Anna Kruszka

    Od wersji  8.0.349.170 dostępnej od października 2020 na wydruku standardowym możliwa jest do wybrania kolumna „Oznaczenia JPK”. W celu ustawienia należy przejść w Słowniki > Definicje dokumentów HM  > Po odnalezieniu właściwego dokumentu poprawa (F5) > Zakładka 5 Formularze > Poprawa wybranego formularza (F5) > Zakładka 3 Kolumny > Dodaj (F3) Kolumna z pozycji dokumentu – Oznaczenie JPKOznaczenie JPK

    w odpowiedzi na:
    Drukowanie GTU

    Anna Kruszka
    Moderator
    24-03-2021 o 13:35
    Napisane przez: Anna Kruszka

    Dzień dobry,

    w pierwszej kolejności chcieliśmy podziękować Państwu za aktywność w Portalu Klienta.

    Informujemy, że założony wątek jest pytaniem do programu, nie jest pomysłem.

    Pytanie można zadać Państwa opiekunowi – firmie Artex IT.

     


    Anna Kruszka
    Moderator
    22-04-2020 o 19:45
    Napisane przez: Anna Kruszka

    Dzień dobry,

    pomysł został zrealizowany. Od wersji 351 w większości modułów, w tym Kadrowo-Płacowym, został zmodyfikowany sposób wyświetlania konta bankowego. Pola zawierające numer konta bankowego będą formatowane zgodnie ze standardem IBAN.

    W celu poprawy komfortu wprowadzania numerów kont bankowych stworzono nową komponentę.
    Komponenta używa maski, która pozwala na wprowadzenie cyfr wyłącznie według wzoru:

    „XX XXXX XXXX XXXX XXXX XXXX XXXX”

    Maska jest automatycznie aktywowana w przypadku, gdy nie wprowadzono jeszcze numeru konta, wybrany bank jest polskim bankiem lub gdy numer konta ma poprawną sumę kontrolną.


    W przypadku wprowadzenia niepoprawnego numeru konta komponenta zmieni kolor czcionki na czerwony sygnalizując użytkownikowi, że zaistniał błąd.

    W celu wprowadzenia numeru konta nie spełniającego wzoru z maski będzie można skorzystać z nowego symbolu dodanego po prawej stronie pola. Wówczas maska zostanie zdezaktywowana i pojawi się możliwość wprowadzenia dowolnego ciągu znaków.

    Dektywacja_maski

    O udostępnieniu wersji 351 będziemy Państwa informować mailowo.

    Pozdrawiam

    Anna Kruszka

    w odpowiedzi na:
    Numer konta rozdzielony

    Anna Kruszka
    Moderator
    15-01-2020 o 13:01
    Napisane przez: Anna Kruszka

    Witam Panie Mariuszu,

    funkcjonalność jest dostępna w zakresie aplikacji B2B. W celu skonfigurowania prosimy o skontaktowanie się z Państwa opiekunem.

    Pozdrawiam

     


    Anna Kruszka
    Moderator
    25-10-2019 o 14:52
    Napisane przez: Anna Kruszka

    Dzień dobry,

    zaproponowana funkcjonalność została dodana w wersji 349. W Zamówieniach od odbiorców udostępniono możliwość zmiany ilości do zadysponowania bezpośrednio na oknie wyboru pozycji podczas generowania dokumentu dyspozycji na podstawie dokumentu zamówienia:

    Edycja_pozycji_zamówień

    Po wybraniu przycisku ‘Generuj dokument dyspozycji’ oraz wskazaniu odpowiedniej definicji dokumentu dyspozycji, pojawi się okno z listą kartotek zamówienia, które możemy przekazać na daną dyspozycję wydania. W oknie została dodana kolumna ‘Ilość’ która po podwójnym kliknięciu lewym przyciskiem myszy pozwala na edycję ilości przekazanej do dyspozycji. Opcja działa na widoku tabeli prostej.

    Pozdrawiamy