- Ten temat ma 3 odpowiedzi, 2 głosów i był ostatnio aktualizowany 2 lat, 3 miesięcy temu przez .
Witam
proponuję dodać rubrykę “Płatność” do dokumentów sprzedażowych. Jest to jedna z podstawowych informacji, której brakuje na dokumencie sprzedażowym. Na zamówieniu od odbiorców jest taka informacja w zakładce “Inne”, a w dokumencie sprzedażowym nie wiedzieć czemu już tego nie ma. Szablon obydwu dokumentów jest taki sam, więc nie powinno to być wielkim problemem aby ta informacja kopiowała się z zamówienia.
-
-
27-06-2022, 15:36
Opisana w powyższym zgłoszeniu sytaucja nie jest wyczerpująca i pełna.
Powyższy opis należałoby uzupełnić o informację, że:
– dokument nie wchodzi do rozrachunków, a więc z definicji został oznaczony jako nierozrachunkowy
W takiej sytuacji faktycznie nie ma opcji na wskazanie sposobu rozliczenia tego dokumentu ani wskazania terminu jego zapłaty. Z definicji przecież nie jest to dokument rozrachunkowy. Dodam, że taka sytuacja, kiedy dokument zostaje wyłaczony z rozrachunków przez użytkownika lub w trackie wdrożenia na jego życzenie lub za jego zgodą – jest niezwykle rzadka.
W każdym innym przypadku, kiedy dokument domyślnie wchodzi do rozrachunków, podczas potwierdzania/ zamknięcia okna edycji dokumentu występują pola umożliwiające wskazanie “Sposobu płatności” i “Terminu płatności”.
-
01-07-2022, 12:48
Witam
kompletnie nie o to mi chodziło… spróbuję to napisać prościej…
Chodzi mi o możliwość podglądnięcia na wystawionym dokumencie sprzedaży (FV) sposobu i terminu płatności za dany dokument, tak jak jest to wyświetlane na zamówieniu. Na zamówieniu jest informacja o sposobie i terminie płatności, a na FV już takiej informacji nie ma. Jak pisałem poprzednio szablon obydwu dokumentów jest taki sam, miejsce na taką informację jest więc nie powinno to być problem aby ta informacja kopiowała się z zamówienia na dokument sprzedażowy, szczególnie, że pola “konto bankowe” i “generowanie dyspozycji” są kopiowane.
W załączniku screen z zaznaczoną informacją o co chodzi, oraz drugi z proponowanym miejscem na jej umieszczenie.
-
-
11-08-2022, 12:20
Informacja, o której Pan/ Pani pisze w dokumentach sprzedaży znajuduje się w innym oknie, a odkładnie w oknie “POTWIERDZENIA DOKUMENTU”. Po wystawieniu i zapisaniu dokumentu ta informacja jest dostępna w menu kontekstowym (PPM) -> Dodatkowe -> Pokaż okno potwierdzenia lub skrót klawiaturowy Ctrl+F10.
Ponadto w definicji wydruku dokumentu jest możliwość włączenia następujących opcji drukowanych w stopce dokumentu (zrzut ustawień w załaczniku):
- Drukuj listę dokumentów nierozliczonych
- Drukuj rozliczenie
- Drukuj sume ogółem, slownie:
- Drukuj “Do zapłaty”
- Drukuj formę płatności
- Drukuj termin płatności
- Termin płatności nad tabelka pozycji
Podczas finalizowania procesu związanego ze sprzedażą, a więc w momencie wystawiania FA VAT ostatecznie klient decyduje w jaki sposób ureguluje płatność. Zdarza się, że pierwotnie na ZAMODB przyjęto przewidywany sposób rozliczenia Przelew, ale w momencie realizacji klient zmienia zdanie i dokonuje płatności kartą płatniczą.
Oczywiście są różne sytuacje, sprzedaż internetowa itp…, ale zawsze należy mieć na uwadze, że informacja wskazana przez Panią/ Pana na ZAMODB dotyczy jedynie przewidywanego sposobu płatności i terminu, a ostateczna informacja jest podawana w ostatnim kroku podczas wystawiania dokumentu i dstępna zarówno w oknie potwierdzenia dokumentu jak i na jego wydruku.
W razie dalszych pytań i wątpliwości proszę o kontakt w tym temacie z naszym działem Service Desk Streamsoft Prestiż.
-
Zaloguj się, żeby dodać komentarz.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.