- Ten temat ma 1 odpowiedź, 2 głosów i był ostatnio aktualizowany 9 miesięcy, 2 tygodni temu przez .
Czy istnieje możliwość aby w ewidencji godzin pracy umożliwić dodawanie wyjść pracownika na cele prywatne, które automatycznie pomniejszałby wymiar czasu pracy. W obecnym stanie ręczne pomniejszenie ilości przepracowanych w danym dniu godzin nie skutkuje zmniejszeniem tego wymiaru
-
-
07-02-2024, 10:10
Witamy,
istnieje taka możliwość. W związku z częstym indywidualnym podejściem wdrożeniowym w zakresie modułu Kadru i Płace, funkcjonalność jest możliwa do obsłużenia poprzez wykonanie dodatkowych ustawień przez serwis (dodanie nowego symbolu, opisanie kolumny w ewidencji godzinowej, modyfikacja wzorów w algorytmie płacowym). W celu skonfigurowania prosimy o skontaktowanie się z Państwa opiekunem.
Pozdrawiam
-
Zamknęliśmy temat, ponieważ ten pomysł został zrealizowany.
Nie możesz już dodawać komentarzy w tym wątku.