- Poniższy komunikat przy wysyłce JPK oznacza, że nie mamy odpowiedniego klucza publicznego z MF w konfiguracji.
W celu rozwiązania problemu należy pobrać aktualny klucz publiczny ze strony https://www.podatki.gov.pl/jednolity-plik-kontrolny/jpk_vat/pliki-do-pobrania/, zapisać w dowolnym miejscu na komputerze a następnie wskazać w konfiguracji.
System – Konfiguracja – Ustawienia – Obsługa – Plik klucza publicznego do podpisu, pliku JPK przesyłanego do MF.”
- Jeżeli pojawi się poniższy komunikat, należy wykonać aktualizację systemu.
- Jeden użytkownik generuje plik JPK, drugi użytkownik próbuje podejrzeć plik na swoim stanowisku. Pojawia się komunikat:
W celu rozwiązania problemu należy w konfiguracji ustawić katalog na wspólnym zasobie.
System – Konfiguracja – Ustawienia – Katalogi – Katalog JPK