Moduł CRM
- Usprawniono mechanizm dodawania zleceń reklamacyjnych. W oknie Znajdź dokument dodano pole Nr dostawy/partii, które umożliwia wyszukanie dokumentów zawierających pozycje ze wskazanym nr dostawy lub partii. Możliwe jest bezpośrednie wyświetlenie okna z listą pozycji dokumentów zawierających wpisany nr dostawy/partii. W tym celu należy zaznaczyć parametr Wybór bezpośrednio pozycji z pominięciem wyboru dokumentu.
- Rozbudowano mechanizm obliczania daty zakończenia zlecenia reklamacyjnego. W menu System → Konfiguracja → Ustawienia → CRM → Ustawienia dodano parametr Rodzaj daty do obliczania daty zakończenia zlecenia reklamacyjnego, który może przyjąć wartości:
- Data przyjęcia (wartość domyślna)
- Data rozpoczęcia
System obliczy datę zakończenia zlecenia na podstawie wybranej w parametrze daty. W przypadku, gdy wskazana zostanie wartość Data rozpoczęcia, a w zleceniu reklamacyjnym pole to nie zostanie uzupełnione, to program nie wyliczy daty zakończenia.
W celu zapobiegania brakom wartości pól w zleceniu, sugerowanym ustawieniem jest włączenie w menu System → Konfiguracja → Ustawienia → CRM → Ustawienia parametru Przepisuj datę przyjęcia do daty rozpoczęcia przy dodawaniu zlecenia reklamacyjnego.