Moduł Rozrachunki

  • W menu Słowniki wydzielono sekcję Słowniki rozrachunków, gdzie dodano słownik Cechy rozrachunków. Umożliwia on zdefiniowane cech analogicznie jak cechy w innych obszarach programu.


    Kolumny z cechami rozrachunków można dodać na widok w oknach rozrachunków oraz w oknie Drzewa zdarzeń (moduł CRM) w zakładce 10 Należności i zobowiązania.


    Okno edycyjne rozrachunku zostało rozbudowane o panel z zakładkami:

    • 1 Podstawowe – zawiera standardowe informacje o powiązanym dokumencie
    • 2 Cechy – umożliwia dodanie, poprawę lub usunięcie cechy wybranego rozrachunku. Wprowadzone zmiany zapisywane są natychmiast W związku z tym, że w oknie edycyjnym rozrachunku nie ma dodanych opcji zapisz ani anuluj, to zmiana cechy zapisuje się od razu w bazie danych.


    Możliwa jest grupowa edycja cech rozrachunków. W tym celu w oknach dokumentów (np. Dokumenty rozliczone, Należności i zobowiązania) w menu pod prawym przyciskiem myszy → Dodatkowe → Grupowe ustawienie wartości rozrachunków (Alt+C) dodana została zakładka Cechy.