Moduł CRM

  • Dodano możliwość prowadzenia budżetu dla projektów CRM. Funkcjonalność ta pozwala na sprawne i efektywne zarządzanie projektami nie tylko w kontekście czasu i terminu wykonania, ale też w ujęciu finansowym.

    Budżetowanie jest ściśle powiązane z opcją Zarządzanie projektami, a struktura budżetu wynika z hierarchii projektu CRM. Do każdego zdarzenia z projektu CRM można przypisać element budżetowania, co pozwala na grupowanie i sumowanie kwot według zdefiniowanych kryteriów. System umożliwia prowadzenie budżetu w wielu wariantach a wykorzystanie wskaźników budżetowych pozwala na wizualizację kwot lub ilości realizacji budżetu.

    Szczegółowy opis opcji znajduje się na Portalu Klienta pod linkiem: https://portalklienta.streamsoft.pl/faq/budzetowanie-dla-projektow-crm/

 

  • Umożliwiono powiązywanie zdarzeń CRM ze zleceniem serwisowym z poziomu okna edycyjnego zdarzenia CRM. Typ powiązania Zlecenie serwisowe dostępny jest w menu CRMDrzewo zdarzeń → okno edycyjne zdarzenia → zakładka 8 Powiązania, dokumentacja.