MENUMENU
  • Rejestracja
  • Logowanie
Portal Klienta Streamsoft
MENUMENU
  • Moduły
        • Zarządzanie Produkcją
        • Handlowo-Magazynowy
        • CRM
        • Finanse i Księgowość
        • Kadry i Płace
        • Rozrachunki
        • Środki Trwałe
        • Logistyka
        • DMS
        • Wyposażenie
        • Serwis
        • Raporty i Formularze
        • Business Intelligence
        • Wspólne
        • PIVOT
        • Magazyn Mobilny
        • Panel Pracownika
        • B2B
        • Kurier
        • Windykator
  • Moduły
    • Zarządzanie Produkcją
    • Handlowo-Magazynowy
    • CRM
    • Finanse i Księgowość
    • Kadry i Płace
    • Logistyka
    • DMS
    • Rozrachunki
    • Środki Trwałe
    • Wyposażenie
    • Serwis
    • Raporty i Formularze
    • Księga Podatkowa
    • Produkt
    • Administrator
    • Wspólne
    • Business Intelligence
    • PIVOT
    • Magazyn Mobilny
    • Panel Pracownika
    • B2B
    • Kurier
    • Windykator
  • Zgłoszone Pomysły
  • Co nowego?
  • FAQ
  • Dokumentacja
  • Rejestracja
  • Logowanie
MENUMENU
  • Rejestracja
  • Logowanie
Wersja 10.1.356
  1. Strona Główna
  2. Co nowego?
  3. Wersja 10.1.356
  • Zarządzanie Produkcją 3.0
  • Handlowo-Magazynowy
  • CRM
  • Finanse i Księgowość
  • Kadry i Płace
  • Logistyka
  • DMS
  • Rozrachunki
  • Środki Trwałe
  • Serwis
  • Raporty i Formularze
  • Księga Podatkowa
  • Moduł Administratora
  • Wspólne
  • RODO
  • Kasy Fiskalne
  • Interfejs
  • Wyposażenie

Zarządzanie Produkcją 3.0

  • Zarządzanie produkcją – Zlecenia produkcyjne – Dodano możliwość nadania lub odebrania grupom użytkowników praw do:
    • kopiowania zleceń produkcyjnych.
    • podglądu/zmiany widoku zleceń o określonym statusie.

Sterowanie prawami jest dostępne w Module Administratora – Grupy użytkowników – Prawa do opcji (Ctrl+P).

  • Kontrola jakości – Definicje kontroli jakości. Opcja została rozbudowana o możliwość powiązania z dokumentami. W polu „Powiązanie” na oknie „Definicja kontroli jakości” dodane zostały wartości „Dokument” oraz „Dokument z dostawą”.

 

Nowy typ powiązania widoczny jest w filtrze powiązań  na oknie Karty kontroli jakości:

Handlowo-Magazynowy

  • Wprowadzono nowy mechanizm obiegu dokumentów o nazwie „Kontrakty z odbiorcami” (menu Sprzedaż – Kontrakty z odbiorcami).

Umożliwia on wprowadzenie do systemu kontraktu (umowy ramowej), w ramach którego realizowane będą poszczególne zamówienia. Funkcjonalność zapewnia stałą kontrolę stanu realizacji kontraktu oraz prezentację dokumentów wydania. Szczegółowa instrukcja mechanizmu znajduje się w poniższym linku: https://portalklienta.streamsoft.pl/faq/kontrakty-umowy-ramowe/

  • Od teraz podczas grupowej realizacji dokumentów WZ, PZ oraz realizacji zamówień program sprawdzi status podatnika w VIES/KAS
    i doda do raportu taką informację. W przypadku gdy status będzie niepoprawny, wpis zostanie wyróżniony czerwonym kolorem.

 

  • Dodano nowy parametr konfiguracyjny firmy o nazwie „Pozwól na wywołanie standardowego okna potwierdzenia dokumentu na panelu szybkiej sprzedaży” ( menu System – Konfiguracja – Ustawienia – Dokumenty – Edycja dokumentu)

 

Włączenie tego ustawienia spowoduje wyświetlenie przycisku „Okno potw.” na oknie potwierdzenia dokumentu (zwykłego jak i uproszczonego) wystawianego za pomocą paneli szybkiej sprzedaży.

 

 

  • Dostosowano system do obowiązujących od 1 stycznia 2022 r. przepisów wprowadzających obowiązek podawania informacji o kraju pochodzenia towarów w zgłoszeniach INTRASTAT – WYWÓZ (menu Sprawozdania – Deklaracja UE – Deklaracja INTRASTAT – WYWÓZ). Umożliwiono określenie kraju pochodzenia na pozycjach dokumentów sprzedaży.

 

Uwaga!

Aby zakładka UE pojawiła się na pozycji dokumentu sprzedaży należy włączyć następujący parametr w konfiguracji systemu: „Pozwól wymuszać dane dla INTRASTAT na pozycjach dokumentów” (menu System – Konfiguracja – Ustawienia – Deklaracje UE – INTRASTAT).

  • Dodano nowe pole „Kod kraju dla deklaracji INTRASTAT” (menu Słowniki – Słowniki systemowe – Kraje). Od teraz wartość z tego pola będzie wykorzystywana w nowych deklaracjach przywozu i wywozu INTRASTAT.

 

  • W spisie stawek VAT dla kartoteki dodano kolumnę „Kraj” zawierającą nazwę kraju i jego kod. Kolumna ta związana jest ze sprzedażą zagraniczną oraz w procedurze OSS. Dostępna jest w menu: Słowniki – Spis kartotek magazynowych/menu Magazyn – Stany magazynowe – Dodaj/Popraw – Stawka VAT.

 

  • Dodano przycisk „Wyślij kwotę na terminal płatniczy” na oknie potwierdzenia dokumentu wystawianego za pomocą paneli szybkiej sprzedaży (menu Sprzedaż – Panele szybkiej sprzedaży).

Finanse i Księgowość

  • Sprawozdania – Deklaracje – PIT-36. Dodano możliwość wystawienia deklaracji PIT-36/PIT-36L w module FK. Wartości do deklaracji pobierane są podobnie jak w module KPIR z wystawionych PIT-5.

 

  • Operacje – Operacje roczne – Wycena rozrachunków walutowych na koniec roku. Sparametryzowano wywołanie zestawienia na dzień, z którego generowana jest wycena rozrachunków na koniec roku. Dodano również możliwość usuwania pojedynczych pozycji z wyceny.

 

  • Umożliwiono powiązanie słowników definiowanych na kartotekach towarowych oznaczonych jako „Użyj kartoteki jako analityki w module FK”. W celu aktywacji opcji należy włączyć parametr w konfiguracji systemu: System – Konfiguracja – Ustawienia – „Kartoteki towarowe/usługowe jako analityka w module FK”

 

Po aktywacji parametru opcja widoczna jest w danych kartoteki w module Handlowo – Magazynowym na zakładce 10 Inne.

 

  • Wprowadzono zmiany do menu „Zestawienia” w module Finanse i Księgowość. Zmodyfikowano menu „Dziennik”, które obecnie nazywa się „Dzienniki” i zostało rozbudowane o zestawienia:
    • Dziennik
    • Księga główna – zestawienie okresowe syntetyczne z danymi z dok. księgowych, w którym można określić tylko najważniejsze parametry
    • Księgi pomocnicze – zestawienie okresowe analityczne z danymi
      z dok. księgowych, w którym można określić tylko najważniejsze parametry
    • Zestawienie kartotek konta – Zestawienie zawierające zapisy dla danego konta w danym okresie.

 

Rozrachunki

  • Rozrachunki – Przelewy. Dodano opcję automatycznego wysyłania maili z potwierdzeniem przelewu. Opcja jest dostępna po:
    • zaznaczeniu na oknie wydruku przelewów parametru: „Wyślij e-mail z potwierdzeniem”

 

  • prawidłowym skonfigurowaniu parametru w konfiguracji systemu: „System – Konfiguracja – Ustawienia – Rozrachunki – Przelewy – Sposób wysyłania e-maili z potwierdzeniem przelewu”

 

  • Wysyłka potwierdzenia jest również możliwa podczas importu wyciągów bankowych, po wcześniejszym zaznaczeniu na definicji danego banku parametru: „Wyślij e-mail z potwierdzeniem o rozliczeniu”.

 

  • Potwierdzenie przelewu zostanie wysłane jako standardowy wydruk (Rozrachunki – Przelewy – Drukuj – Drukuj za co) lub wybrany formularz definiowany (po wskazaniu go w konfiguracji: „System – Konfiguracja – Ustawienia – Rozrachunki – Przelewy – Domyślny formularz definiowany dla potwierdzeń przelewów”).

 

  • Maile zostaną wysłane do osób kontaktowych danego kontrahenta ze wskazanym typem e-mail („System – Konfiguracja – Ustawienia – Rozrachunki – Przelewy – Typ e-mail dla osoby kontaktowej do wysyłania potwierdzeń przelewów”).

 

  • Program zarejestruje kontakt w module CRM po zaznaczeniu parametru: „System – Konfiguracja – Ustawienia – Rozrachunki – Przelewy – Przy wysyłaniu potwierdzenia przelewu e-mailem generuj kontakt CRM”.

Wspólne

  • Funkcjonalności Dokumentacji (baza dodatkowych dokumentów) takie jak uprawnienia, cechy, rodzaj dokumentu i dane dodatkowe były dotychczas dostępne tylko dla posiadaczy licencji na moduł DMS. Od teraz funkcjonalności te będą ogólnie dostępne. W związku z tą zmianą w każdym z modułów, w słownikach systemowych dostępne będą słowniki dla dokumentacji, a w oknie wyboru dokumentacji widoczne będą zakładki: 2 Dodatkowe, 3 Cechy, 4 Uprawnienia.

  • Regulamin
  • Dane Osobowe
  • Polityka plików cookies
  • Kontakt
© 2025 Portal Klienta - Streamsoft. Wszystkie prawa zastrzeżone

Używamy plików cookies i podobnych technologii, aby zapewnić najlepszą jakość działania naszych stron. Klikając „Akceptuję”, wyrażasz zgodę na wszystkie pliki cookies. Możesz też kliknąć „Zaakceptuj wybrane” i wybrać samodzielnie.

Centrum Preferencji Prywatności

Zaakceptuj wybrane

Możesz dowolnie skonfigurować ustawienia i określić na jakie pliki wyrażasz zgodę:

Niezbędne

Wymagane
Pliki umożliwiające prawidłowe działanie strony internetowej.

Statystyczne

Anonimowe pliki analityczne, które używamy wyłącznie do celów statystycznych.

Marketingowe

Pliki umożliwiające tworzenie profili użytkowników w celach marketingowych.
Polityka Prywatności