• Poniższy komunikat przy wysyłce JPK oznacza, że nie mamy odpowiedniego klucza publicznego z MF w konfiguracji.

W celu rozwiązania problemu należy pobrać aktualny klucz publiczny ze strony https://www.podatki.gov.pl/jednolity-plik-kontrolny/jpk_vat/pliki-do-pobrania/, zapisać w dowolnym miejscu na komputerze a następnie wskazać w konfiguracji.
System – Konfiguracja – Ustawienia – Obsługa – Plik klucza publicznego do podpisu, pliku JPK przesyłanego do MF.”

 

  • Jeżeli pojawi się poniższy komunikat, należy wykonać aktualizację systemu.

 

  • Jeden użytkownik generuje plik JPK, drugi użytkownik próbuje podejrzeć plik na swoim stanowisku. Pojawia się komunikat:

 

 

W celu rozwiązania problemu należy w konfiguracji ustawić katalog na wspólnym zasobie.
System – Konfiguracja – Ustawienia – Katalogi – Katalog JPK