CRM
- CRM – Osoby kontaktowe
– W konfiguracji dodano parametr umożliwiający włączenie widoku osób kontaktowych bez kontekstu kontrahenta System -> konfiguracja -> Ustawienia -> CRM -> Ustawienia -> W oknie osób kontaktowych prezentuj dane w kontekście kontrahenta -> TAK
– W nowym widoku osób kontaktowych umożliwiono włączenie tabeli zaawansowanej (Ctrl+Z).
– Dodano opcję „Grupowe ustawianie danych”, w której można ustawić dane podstawowe, cechy, kompetencje i absencje dla osób kontaktowych widocznych w oknie.
- Dodano możliwość włączenie z poziomu okna „Drzewo spraw” tabeli zaawansowanej (Ctrl+Z).
- Menu „CRM- Zlecenia reklamacyjne” w oknie edycji dodano pole „ Os. Kontaktowa”. W polu tym mamy możliwość wskazania osoby kontaktowej danego kontrahenta wybranego w polu „Zgłaszający”. W przypadku zmiany zgłaszającego wartość nowego pola zostanie usunięte
- Umożliwiono filtrowanie cech pozycji zleceń reklamacyjnych poprzez grupy kartotekowe.
- Umożliwiono filtrowanie cech pozycji zleceń reklamacyjnych przez grupy kartotekowe. Aby opcja była dostępna należy ustawić parametr konfiguracyjny firmy „CRM – Ustawienia – Rodzaj grupy kartotekowej używanej do filtrowania cech”. Następnie na zakładce „Słowniki – Słowniki dla reklamacji – Cechy reklamacji – Cechy pozycji reklamacji – Popraw – Zakładka „3 Wybór grup kartotek” należy wskazać grupy kartotekowe na jakich dana cecha ma się pojawiać. Aby była możliwość wyboru grup kartotekowych należy zaznaczyć checkbox – „Cecha dostępna dla wybranych grup kartotekowych”.
- CRM – Zlecenia reklamacyjne – Szukaj (F6). Po uruchomieniu okna system będzie ustawiał kursor na pierwszym możliwym (zaznaczonym wcześniej) polu wyszukiwania.
- Szukaj (F6). Dodano możliwość wyszukiwania po wartościach pól:
– numer zlecenia,
– osoba kontaktowa,
– telefon zgłaszającego
- CRM – Graficzna prezentacja projektu. Rozszerzono zakres sterowania skalą wykresu.
- CRM – Graficzna prezentacja projektu. Z poziomu wykresu dodano możliwość dodawania i usuwania spraw i zadań.
- CRM – Graficzna prezentacja projektu. Dodano mechanizm automatycznego przewijanie wykresu przy przeciąganiu elementów (np. sprawy)