CRM
- System – Poczta”. Dodano możliwość zarządzania skrzynką pocztową oraz wysyłania wiadomości e-mail z tej skrzynki. Obsługiwanymi protokołami są IMAP i SMTP.
- W systemie Streamsoft Prestiż istnieją dwa typy e-maili obsługiwane przez klienta poczty:
- Operatora – definiowany na oknie edycyjnym słownika operatora w zakładce „2 E-maile”,
- Firmy – którego ustawienia można edytować na oknie edycyjnym słownika „System – Dane firmy w zakładce „10 Emaile”.
Jako, iż wielu operatorów często korzysta z tego samego serwera pocztowego dodano możliwość zdefiniowania konfiguracji domyślnych (Ustawienia-> CRM-> E-Mail-> Domyślne konfiguracje klienta poczty), które następnie można wczytać na w.w. oknach przy użyciu przycisku „Wczytaj”.
Okno główne
Opcje dostępne z menu kontekstowego wiadomości:
- „Odpowiedz” – pokazuje okno edycyjne z wypełnioną treścią oraz załącznikami wiadomości. Jako odbiorca ustawiany jest nadawca wiadomości źródłowej.
- „Przekaż” – podobnie jak funkcja odpowiedz. Do treści dodawane są informacje o treści przekazywanej wiadomości. Odbiorca jest pusty.
Wysyłanie wiadomości
Odbiorcą wiadomości w kliencie poczty mogą być tylko byty zdefiniowane w systemie:
- Kontrahenci,
- Oddziały kontrahentów,
- Osoby kontaktowe,
- Operatorzy,
- Firma.
Edytor pozwala na:
- Formatowanie treści (pogrubienie, kursywa, wyśrodkowanie, zmiana czcionki itp.),
- Wstawianie obrazków (poprzez funkcję „Wstaw obraz” lub wklejenie obrazu ze schowka),
- Sprawdzanie poprawności oraz korektę pisowni (korzystając ze słownika systemowego).
Opcja zapisu wiadomości pozwala na zachowanie wiadomości:
- Jako plik na dysku,
- Jako szablon na serwerze imap,
- Jako szkic na serwerze imap.