Zestawienie sprzedaży po klientach – do tej pory jest goło i wesoło

Kategoria: Handlowo-Magazynowy

Liczba głosów: 8


Agra Opole
Użytkownik systemu
20-02-2024, 11:26
Napisane przez: Agra Opole

Proszę o dodanie danych klientów do podstawowego zestawienia sprzedaży w PC Biznes w układzie Kontrahent – kartoteka.

Jak sama nazwa wskazuje w zestawieniu interesuje wszystkich do jakiego klienta towar został sprzedany.
Sam skrót nie wystarczy. Często rozliczamy się z Producentami i takie zestawienie musimy uzupełniać danymi w excel`u, a to raczej mija się z celem.

W zasadzie nikt nie potrzebuje kolumny vat i brutto, można by ją usunąć lub zostawić jako opcja do wyboru. Natomiast jest jeszcze sporo miejsca niewykorzystanego nawet na pionowym wydruku.

Szerokość kolumn mogłaby być stała, ale rozsądnie ustawiona – najwyżej ucinałoby długie nazwy.

Przy okazji do parametrów, gdzie wybiera się zakres dat – można by dodać Ostatni Kwartał – to również jest częste rozliczenie.

This post has received 8 votes up.
  • Ten wątek został zmodyfikowany 9 miesięcy temu przez Agra Opole.
  • Ten wątek został zmodyfikowany 9 miesięcy temu przez Agra Opole.

    • Agency_Promotional
      Użytkownik systemu
      23-02-2024, 10:38
      Napisane przez: Agency_Promotional

      Strzał w dziesiątkę. Cały czas nam tego brakuje.


    • agata.osinska
      Użytkownik systemu
      18-04-2024, 11:45
      Napisane przez: agata.osinska

      Wykonujemy i przesyłamy również niezliczoną ilość zestawień sprzedaży wg. klientów, by rozliczyć różne akcje.
      Ponieważ brakuje podstawowych danych klienta jak chociażby nr NIP, ale też innych to musimy przesyłać dodatkowo bazę kontrahentów. To jeszcze nic nie daje, ponieważ nasi partnerzy biznesowi muszą poprosić swoich pracowników biegłych chociażby w excelu, by połączyli te dane w całość. Tak nie powinny wyglądać profesjonalne zestawienia.

    • 10-06-2024, 11:32

      Szukamy firmy informatycznej, która mogłaby pomóc mi w dodaniu danych klientów do mojego podstawowego zestawienia sprzedaży w PC Biznes. Pełne dane klientów, takie jak nazwa firmy, adres są niezbędne przy wydrukach zestawień oraz wysyłkach mailowych. Dzięki posiadaniu kompletnych danych będziemy mogli sprawniej obsłużyć klientów, w tym sieci handlowe jak i dostawców, a przez to uniknąć błędów w komunikacji z nimi. Prosimy o pomoc w dostosowaniu układu zestawienia, aby umożliwić łatwe odnalezienie danych kontrahentów na wydrukach czy też przesyłanych zestawień z możliwością exportu do excela w prosty sposób. I tak by dane w excelu były poprawne, bo to też jest bolączka PCBiznes. Liczymy na profesjonalne podejście firmy informatycznej i szybką realizację prośby, aby móc skuteczniej zarządzać naszym biznesem.


    • MajaBaczyk
      Pracownik Streamsoft
      08-08-2024, 15:53
      Napisane przez: MajaBaczyk

      Szanowni Państwo,

      informujemy, że Zestawienie – Obroty według kartotek dla dokumentów sprzedaży została przyjęta do realizacji oraz zostanie udostępniona od wersji 17.0.375

      Dziękujemy za wszystkie przedstawione uwagi i komentarze.

      W systemach Streamsoft do wyników zestawienia zostaną dodane dodatkowe informacje o kontrahencie dostępne w kolumnach:

      • nazwa pełna kontrahenta
      • dane adresowe

      Po przełączeniu wyników na tabelę zaawansowaną (Ctrl+Z) możliwy jest eksport danych w różnych formatach, m.in. Excel. Wydruki standardowe nie zostaną rozszerzone o dodatkowe dane.

Zaloguj się, żeby dodać komentarz.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.