- Ten temat ma 0 odpowiedzi, 1 głos i był ostatnio aktualizowany 1 rok, 10 miesięcy temu przez .
Ot np. w module CRM, w tabeli “Drzewo zdarzeń” mam każdy zestaw kolumn do czego innego.
Jeden do rozliczania dostawców z braków i uszkodzeń w towarze
Drugi do rozliczania przedstawicieli handlowych
itd…
Niezbyt wygodne jest gdy trzeba pamiętać, że zestaw pierwszy do rozliczeń dostawców a siódmy do rozliczenia PH.
Uogólniając pomysł, dobrze by było gdyby pod definiowaną nazwą można było zawrzeć zbiór kolumn w tabeli, zbiór kolumn w szczegółach, które zakładki w szczegółach są wyświetlane, zapamiętywać zakres dat jeżeli jest to “Ostatnie 7 dni”, “Ostatnie 30 dni” no i czy szczegóły mają w ogóle być widoczne. Po prostu dać możliwość zapisania stanu okna oraz nazwania tego.
Znacznie zwiększyło by to funkcjonalność tabel także i w innych modułach.
Zaloguj się, żeby dodać komentarz.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.